ormfobi!

hejsan bloggen!
förlåt att jag inte har hunnit uppdaterna fören nu,men jag har faktiskt haft fullt upp.
det började med skola kl.8.10- vi hade nån snigstarduell med kontaktgrupperna.
sen blev det matte,tema, lunch,idrott och sen vid tre var det skidmöte!
fyfan vad kul det kommer bli, med tanke med vilka jag ska bo med!
sen hem och så, och nu ikväll har jag suttit vid datan, ätit godis och pratat med julia.
nu ska jag gå ner och se klart den otroligt äckliga filmen som det just nu bara är paus i, den heter snake on the plane.
fatta vad äckligt, dom är på ett flygplan och sen bara bombar det in en massa ormar och typ dödar skitmånga, och med min ormofobi så rös jag bara något.
nu ska jag gå ner och se klart, hörs imon.
godnatt,puss!

snake on the plane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0