pluggning i högsta grad

hejsan alla glada läsare!
kom hem från skolan för lite mindre än en timme sen eller nånting.
jullan  gick precis hem, vi åt hemma hos mig och pluggade lite.
just det, idag beställde jag tid för hårfärgning och då  menar jag verkligen att jag har gjort det. ( har sagt i ett antal många inlägg att jag ksa ringa för hårfärgning,men sen har det inte blivit av) men det blev det idag!
på fredag 9.00  händer denna stora grej, slänger in en bild på resultatet!
jag ska alltså färga håret brunt med en röd ton i, alltså jag ska absolut inte ha rött hår eller ens i närheten men om man tar med röd ton så blir håret sädär glansigt och fint, annars ser det så torrt ut,typ!
ikväll blir det nog att pluggaplugga och datan och sånt.
sen ikväll är det ju efterlängtade andra avenyn.
hur mår ni andra idag då?
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0