sanningen

hejsan allesammans!
nu tänkte jag berätta mitt lilla "hemliga uppdrag", jo det var faktiskt så att ni som inte redan vet det så har min familj och jag en sheltie-hund som heter som är 6 år i sommar tror jag.
 och då idag när vi åkte till kristianopel, skulle vi kolla på en hund till eftersom vi tyckte att han behövde en flickvän.
det var från samma kennel, hon var hur kelen som helst och jättesnäll och helt underbar!
hon heter electra och hon är 3 år, tyvär kan ju vi inte ha valpar eftersom theo inte tycker om dom, men det var två valpar, och dom var helt underbart söta och små!
så nu har vi två små söta hundar, electra och theo.
electra är en sobel (ras) så hon är lite ljusare än theo då,eftersom hon har mer brunt i sig men theo har mer svart.
theo är alltså trefärgad (ras).
jag är iallafall jätteglad över att ha två hundar,hur mysig som helst!
nu ska jag ta bussen om nån minut för att träna!
hörs sen,puss!

Kommentarer
Postat av: krizze

Lägg upp en bild på Electra sötnos:D

2009-03-08 @ 22:23:52
URL: http://kriiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0