start på veckan

kom hem för en timme sen ungefär, sen dess har jag pluggat och suttit vid datorn!
idag i skolan var det en ganska lugn dag.
tema,profil och kontaktgrupp! det var så himla kul på profilen, vår film kommer bli super!
ikväll blir det att plugga och fixa lite på mitt rum eftersom jag är trött på det nu,big need of förändring!
fick reda på att matteprovet var flyttat till nästa vecka istället för nu på fredag, himlans skönt för annars hade jag liksom haft tre prov denna veckan + massa läxor också!
men nu slipper jag iallafall det!
och förlåt förresten för att jag inte har hunnit blogga varken imorse eller i eftermiddag,men det brukar bli så på måndagar. lite seg och så efter helgen, men det ska bättras!
hörs lite senare,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0