tröttare än nånsin

hejsan allihopa, just nu är det en otroligt trött josefin som sitter och skriver.
kom hem från dansen vid kvart över sju nånting, käka och sen sticka till backabo för att kolla skidkläder tills v.14,längtar!
så mamma och jag stannade där och fikade och jag och elin hade lite tjejsnack!
vi kom hem för en kvart sen med otroligt fina grejer!
underställ,termobyxor och jakca,bandana och skidglasögon, ja hela köret!
och allting var ju så fint också, så ja tandådalen here i come!
nu sitter jag här med blött hår,osminkad och fin!
nu ska jag bara fylla i nåt skidpapper på platon sen blir det att sova eftersom jag är så himla trött.
godnatt på er alla, puss!

(bildbrist) gammal bild, ska jag ta nya, promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0