090507

Hej, och förlåt för att jag inte uppdaterade nånting igår.
datorn hemma laggade, så det funkade det inte och i skolan hann jag helt enkelt inte. men det var skola fram till tre,sen blev det stan med tjejerna! köpte ett halsband på gina och fannys present eftersom lilla fanny fyller år om sisådär två veckor. Riktigt bra present, haha!
Idag, torsdag och det innebär ju halvdistans. åkte hem vid två-tiden till malou,massa skoj hos henne med fanny och emilia! kom hem vid halv fem och började med flexen,vilket var att läsa i boken "ett öga rött". Helt okej bok, så det funkade. har några sidor kvar,men det tar jag ikv eftersom man blir sjukt trött av att läsa sjuttio sidor!
när simon kommer hem,tror jag faktiskt vi skulle baka bullar eller blir det med mamma. men nåt blir det, för jag är så jäkla sugen!
PUSS!


halsbandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0