måndag

blev skola idag då, efter skolan gick jag och några kompisar och fikade och snackade på 1344, trevligt:)
sen bytte jag en tröja på gina, och så kollade vi runt lite där sen drog jag hem.
ikväll har jag pluggat so, och lite engelska.
jag och mamma var ute och gick med theo en runda innan, och lekte med honom.
han var extra lekfull ikväll, älskar det trollet!
nu ska jag dricka te och käka choklad,och kanske chilla lite eller skriva på engelskan lite om jag orkar;) 
och sen kanske lyssna på musk(som jag gör hela tiden) eller nåt annat.
vi hörs senare,puss!

fika på 1344, jag och malou tog en sånähär, den var riktigt god fast jag orkade inte hela. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0