090901

hej på er, första septemer idag!
det blev skola för mig, rätt lång dag men eftersom lektionerna är lite mjukstart nu i början så är det rätt chill:)
efter skolan gick jag på stan med fanny och malou, köpte lite grejer som jag ska visa lite senare!
vi köpte också kladdkaka och saft och satte oss i hoglands och käkade och snackade, leka lite i lekparken hann vi också med!;)
kom hem vid typ sex idag för det va lång dag, till fyra och sen som sagt stan och fika då.
nu har jag käkat och suttit vid datorn och snackat lite med fanny.
ska nog sätta på "män som hatar kvinnor" snart, för den är så himla bra!
hur har eran dag varit då?

vår glamourösa fika:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0