090902

hej bloggen!
nu sitter jag här och har duschat och lite så efter dansen som är helt otroligt roligt, älskar att dansa!:)
innan på dagen då skola, helt okej dag förutom att den var lite lång och jag har varit trött hela dagen också men när vi hade slutat satt jag,fanny,malou och julia och hade det riktigt kul! haha, skrattade rikigt mycket!
sen gick jag en liten stund på stan, sen drog jag hem och pluggade lite matte och sen ikväll tränade jag då!
och imorn har jag flexibla studier (alltså plugga hem för er som inte vet) så det ska bli skönt att sova lite längre:)
har tänkt att gå upp vid nio-tiden eftersom theo måste gå ut sin morgonrunda eftersom jag är helt själv hemma imorn, pappa är i stockholm och mamma är i norge och simon går ju då i skolan så han kommer ju inte hem förens fyratiden... rätt skönt att vara hemma själv när man ändå bara ska plugga.
nej,nu ska jag göra lite bubbelvatten och sätta mig och kolla på en film.
har ännu inte visat vad jag köpte igår, visar det imorn förmodligen:)
vi säger godnatt nu eftersom jag stänger av min data nu så hörs vi imon!

tränings- J O S E F I N

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad kul att hon läraren är så bra :D Aa, det var riktigt kul igår:D <3

2009-09-03 @ 09:25:36
URL: http://fannyinafunnyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0