götet igen;D

hej älskade kära saknade efterlängtade blogg! jag har varit helt totalt värdelös bloggare i helgen, men jag gick i skolan i fredags då och vi hade en väldigt långt dag sen skyndade jag mig hem och käkade lite och packade sen stack jag till malou för att sova hos henne. vi typ snackade och lyssnade på bra musik på kvällen och sen gick vi och la oss rätt tidigt för att på lördag"morgon" eller enligt mig och säkert många andra natt, klockan halv fem gick vi upp och vid fem åkte vi in till stan för att ta bussen til göteborg för att gå på liseberg!! älskar liseberg!
vi åkte med malous mammas jobb, jag fanny och malou då. sen åkte linnea också med sin familj så vi träffade så gick vi på liseberg tsm:) det var verklgien en sjukt rolig dag, tack mina älsklingar för att ni gjorde dagen underbar!
sen stack vi hem vid åtta-tiden och sen slängde jag mig i sängen för att jag var så himla trött alltså!
idag har jag pluggat,städat och tränat. hittar inte min dumma usb-sladd heller så jag ska leta för fullt imorn, inte för att jag har så många bilder men typ tre, men dom kommer upp på bloggen så fort som möjligt!
nu har min mamma kommit hem från norge också, så nu ska jag gå ner och kolla film med familjen,hörs imon sötnosar! hoppas ni förlåter mig för min dåliga uppdatering?
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0