jag försvann

hej bloggen!
och förlåt för att jag inte har bloggat sen i torsdags men jag orkade inte och sen hände det lite grejer i mitt privatliv som vi inte behöver gå in på här i bloggen,men det gjorde iaf att jag inte orkade blogga.
men nu är jag tillbaka och lyssnar på helbra musik och har duschat, ska nog göra mig iordning och sånt för att senare sticka in till stan med malou och hämta ut mina efterlängtade jeans!:)
i helgen kommer nog en ny design här på bloggen om krizze har lust att hjälpa mig;)
vi hörs lite senare, puss på er sötnosar!

att han låtsasäter också när han säger "eat",haha!


bjuder på ett klipp från idol som jag faktiskt tyckte var riktigt kul och bra gjort av dom för juryn går ju på det först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0