stressstress

förlåt för att jag inte har bloggat nåt idag men det har varit lite stressigt faktiskt.
skola då, skolfoto och inte så många lektioner, chill:)
efter skolan satt jag,fanny,malou och jessica och snackade lite sen skulle jag och jessan åka hem och då ser vi bussen när vi är långt ifrån den och tänker då kuta till den men vi missar den och hoppar på en annan buss och tänker" vi tar denna till amiralen och se om vi hinner ifatt trean(vår buss)" men då går ju självklart inte bussen vi sitter på till amiralen så vi får hoppa av i mariedal och gå till hennes farmor och farfar för att fråga om skjuts men då kan inte dom köra men tillslut så får vi skjuts av jessans pappa och kommer äntligen hem men då åt jag lite snabbt och stack till träningen, kom hem vid kvart i nio ungefär:)
det var jätteroligt idag på dansen,men det är det ju typ alltid!;)
nu ska jag chilla och äta nåt, hörs imon!
puss:)

en vilsen jessica


tänk vad kul man kan ha med halstabletter:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0