harder better faster stronger

idag åkte jag och mamma till nette och anna och fikade lite, och sen lånade mamma deras symaskin och sydde in mina jeans.
två par jeans som jag tyckte hade töjts och inte längre var tillräckligt tajta.
och dom blev skitfina, i love them!
nu ska jag försöka skriva lite på min teknikredovisning, det är svårt som fan.
vi ska skriva minst ett a-4 och jag har skrivit ett halvt och jag vet inte vad jag ska skriva mer liksom!
men ja, sen ska jag äta lite got mat och slänga mig i duschen eller badet, lets see.
sen blir det träning, just dance!
lägger upp bilderna på kläderna ikväll, haha jag vet att jag är lite lat:)
puss!

Kommentarer
Postat av: johanna

du är fan lat josefin! :)

vill ju se kläderna :o

2010-02-07 @ 17:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0