jag vill ha sommar nununu!

kom hem från fanny för ett tag sen och jag har suttit och kollat på lite bilder från sommaren nu och gud vad jag längtar, jag vill ha sommar nununununu!!!
jag älskar sommaren!

en kväll med tjejerna på långö

emilia, kajsa och hanna på långö

ännu en bild från långö, jag gillar verkligen denna bilden!

midsommar

jag brände mig som fan, men vilket senare blev en fin solbränna:)

jag och emilia drog till high chaparral <3

jag och fanny hade picnick på aspö, hehe

fanny och mina fina fötter på aspö, summermemory

jag och malou drog till götet där det blev liseberg och shopping och så! malou var brun och söt!

inne på liseberg, kärlek på hög nivå

josefin var " go och glá kexchokla"

stockholm med familjen, jag och simon:)

kalas för kära lilla mamma som fyllde år

spenderade en vecka på aspö med familjen och vänner, lovely.
solnedgången en kväll!

jag blev rätt brun för att vara mig!

det blev sailet och där var jag med kompisarna nästan varje kväll tror jag, någon kväll innan jag drog in till stan!

skolan började igen på hällevik, rätt mysig bild!
( detta var lite av det jag gjorde i somras)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0