sommar

jag har haft en riktig härlig, solig, somrig och mysig dag och njutit av den älskade sommaren!
jag och mina kära vänner har legat och solat, badat, pratat osv på långö hela dagen!
ikväll har vi träffats och snackat och tagit ett kvällsdopp on bergåsa!
en typisk sommarkväll! me like!






(kajsa har tagit många bilder av dessa, min söta lilla fotograf)
finns en den bilder till från ikväll, men speciellt en och mina kära vänner vet vilken det är och jag tror faktiskt jag lägger upp den om några dagar istället för den är verkligen.. konstig.



Kommentarer
Postat av: kajsa

haha :D det är bra att bjuda på sig själv!

make it work!

2010-06-30 @ 10:38:34
URL: http://vermandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0