saknar något jag aldrig haft

hej!
har inte hunnit/ orkat blogga fören nu, jag hade en lång dag i skolan idag men nu är jag äntligen klar med allt plugg! så jävla skönt, och något jag är väldigt stolt över är att jag fick MVG på min spanskaredovisning!
resten av det plugget jag gjorde klart fick jag inte reda på idag...men jag hoppas på det bästa! 
sen gick jag och handlade in lite av dem sista sakerna till grekland, åh vad jag längtar nu!
ikväll har familjen pettersson lyssnat på en massa musik och packat!
imorgon är ledig, så skönt!
mina fynd;

sött puderrosa linne- H&M

underbara shorts, i love them!

och sist men inte minst: detta ursnygga linne, åh vad jag älskar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0