Sweet 16 Fanny!

Första riktiga gymnasieveckan är över, och helgen den med. Igår var jag i stan en runda, satt i monsunen med mina två fina flickor och pratade om allt och åt choklad. På kvällen åkte jag till hästö där det vankades födelsedagsfest för Fanny som fyllde 16. När jag gick in i huset runt halv åtta, försenad. Som alltid. Då drog jag in lukter som parfym, hårspray, alkohol, vin och glädje. Det kändes fint och jag blev ännu mer taggad på en riktig partykväll. Kvällen blev skapligt bra. Jag lät min hals sköljas och smaklökarna bli kittlade av de varma alkoholhaltiga dryckerna, mina läppar bli kyssta, min kropp röra på sig, min mun prata och skratta!

Kommentarer
Postat av: Hanna

<3

2011-08-28 @ 23:19:26
URL: http://quedateconmigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0