i keep dancing on my own

Har haft en riktigt tuff vecka denna veckan, har haft otroligt mycket plugg och känt mig stressad och mest av allt nervös inför vår livräddning i simhallen som vi hade i torsdags!
Var jättenervös inför den, men gick därifrån med ett stort leende och en stolt själ då jag kammade hem ett mvg.
Ska verkligen försöka bättra mig med mitt bloggande, då jag kan säga att saknar det en hel del faktiskt. Ska borsta bort dammet på kameran och locka fram motivationen igen!
Ikväll har jag bara tagit det lugnt, och funderar snart på att lägga mig, efter jag druckit en kopp te.
Imorgon ska jag nämligen bege mig in till staden runt tolvtiden för att kolla runt på gymnasier, luncha, prata och shoppa med mina bästa! Godnatt, kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0