Went totally bananas

Gick totally bananas på stan i lördags så tänkte visa vad jag fick med mig hem! + lite kalmarshopping! Dock visar jag bara lite smygtittar, men ni lär se alla plaggen i kommande outfits så håll utkik!
Klänning från h&m!


Ett superfrääänt linne från Åhlens!


En ljusljusrosa kort blus från Gina tricot


En svart långklänning som är väldigt mycket längre än vad bilden visar, från Monki


Två mönstade "bustiers" som kommer användas mycket flitigt på Peace and love och annat smått och gott!


Färglatt armband från New Yorker


Lite afro- inspirerat kort halsband från Indiska


Min nya älskling! En sötsöt väska med ett superlångt band så den slutar lite fint ganska långt ner vilket jag älskar!



Kommentarer
Postat av: Elinski

ååååå vilken fin väska! var köpte du den ? :) vi får ses snart mitt gullefjun <3 puuuusss

2011-05-18 @ 20:11:12
URL: http://villskrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0