punching in a dream

Så mycket som har hänt sedan sist jag skrev. Innan påsklovet tog fart åkte jag med min älskade Jesper där han kommer ifrån, Dalarna. Dundermysiga dagar! Konstigt det där, att man kan vara så intensivt med en människa utan att tröttna. Fint. Efter det har livet rullat på rätt vanligt, plugg, häng med vänner, mysiga nätter med J och helgerna har fyllts antingen med lite partaj eller mys, beroende på humöret.
Denna helgen har varit så fin, i fredags var jag med mina tjejer och bara pratade och skrattade och tryckte i mig ett pringlesrör, standard nu. Lördagen började bra med en powerwalk, åkte sedan in till stan för att äta sushi och gå på bio med favoriterna, somnade jag hemma hos J i hans famn. Denna slappa söndagen har besått av sänghäng och fika med världens finaste Frida. Kort och gott, perfektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0